Copy
Si no visulitzeu bé el mail cliqueu aquí
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Web Fondistes
Web Fondistes
YouTube
YouTube
Vimeo
Vimeo
Fotografies
Fotografies
Suggerències i Cròniques
Suggerències i Cròniques
Wikiloc    Calendari    Promocions Fondistes Blanes       

Notícies i Informacions

TSM2016: 15 de Maig!

Benvolguts companys,

Ja tenim aquí la tercera edició de la Trail Selva Marítima. Aquest any formem part de la Lliga Catalana de Curses Muntanya, juntament amb set altres trails de gran nivell. Preguem que us apunteu, el més aviat possible, al següent doodle. De seguida que sapiguem les persones amb qui comptem des de la Junta ens posarem en contacte amb vosaltres i us farem saber quins són els equips de col·laboradors.

Sabem que sempre hi heu participat desinteressadament però per la TSM 2016 us obsequiarem amb la samareta tècnica TUGA de la cursa. Tots els que vingueu a col·laborar aquell dia compteu amb ella.


Voluntaris PSR2016


Com molts de vosaltres ja sabeu, els companys Fondistes Jordi i Tomàs estan organitzant una cursa per etapes als Pirineus! És per això que si algú de vosaltres vol formar part d'aquesta aventura del 4 al 10 de setembre, ens diuen que us poseu en contacte amb ells per parlar-ne! Podeu fer un mail a info@psr.run o parlar directament amb ells!

També us conviden a la presentació al museu Colet de Barcelona el proper 19 de maig. Aquí sota en podeu veure el cartell.

Molta sort companys!


3a Oncolliga't en Marxa

Com sempre, els fondistes donarem suport a la 3a marxa Oncolliga't en Marxa! Tots aquells que vulgueu col·laborar-hi o participar-hi feu-nos-ho saber!

Activitats dels Fondistes

HOMENATGE CARLOS CABEZAS

El passat diumenge 24 d'abril ens vam reunir familiars, amics i companys dels Fondistes Blanes per anar a depositar una placa conmemorativa en homenatge al nostre estimat Carlos. Ja ha passat un any d'aquell fatídic accident però el seu record encara és molt viu en tots nosaltres, necessitavem fer aquest pas i dedicar aquest detall tan maco i humà que de ben segur ens haurà reconfortat a tots, Carlos allà on siguis descansa en pau que nosaltres no t'oblidarem mai, aquesta placa serà un record etern en un dels teus llocs preferits del Pirineu! Moltes gràcies de tot cor a tots els socis del Grup Fondistes Blanes que heu vingut a acompanyar a la familia d'en Carlos en el seu ultim adeu.


Transvulcania plena de Fondistes: 
Felicitats a tots els Fondistes que heu trepitjat la "Isla Bonita" i heu gaudit d'aquesta gran ultra! Enhorabona! Inclús van fer una cervesa amb el gran Bruno Brunod! :D
 

Articles d'interès

Carreras por montaña

Córrer o caminar a les pujades? Què és més eficient? 


Un estudi científic de la Universitat de Colorado posa de manifest què és més òptim per a tot corredor de muntanya quan el camí es posa cap amunt. Depenent del desnivell, triar l'opció adequada significa un estalvi significatiu de l'energia.

Llegiu l'article clicant aquí.

Running.es

Corre i que no et mengin el "tarro"


Quan correm tot el nostre cos es posa en moviment. És aquesta sensació de desplaçar-se que ens encanta. Per alguna cosa, des de temps immemorials, hem anat inventant artefactes que ens permetessin traslladar-nos d'un punt a un altre amb rapidesa.

Podeu llegir-ho clicant aquí.

El vídeo del mes

Ja heu vist el vídeo de Salomon Running a Barcelona?
Copyright © 2016 Fondistes Blanes, Tots els drets reservats.
Esborrar-me de la llista    Actualitzar les preferències de subscripció 

Email Marketing Powered by Mailchimp